tirsdag 30. april 2013

Gjesp!

Sløveste ever, i hvertfall på ei stund!
Sitter i sofaen å surfer på nettet. FB, nyheter og mailer.... Åh søren, der holdt hodet på å ramle i fanget!
Er det mulig! Trøtt ja! Hadde kl. vært tolv timer mer, så hadde dette vært helt akseptabelt, men nå...!
Kan det være været eller? 
Det ble kanskje litt sent i går kveld, å kvelden før.... Å jammen tror jeg det ble ganske sent 
noen kvelder før det og!
Gubben sitter også her med hodet på fanget. Han er jordmor om dagen... og nettene. Han har noen dager nå, hvor han er litt i koma. Men han holder koken! Hihi!
Det er jammen litt  å holde på med, for å få det til å gå opp her .. Fødeavdeling, nyfødtavdeling, småbarnsavdeling og barnløsavdeling osv.
 Nyfødte skal henges på puppen, kopplam på bøtta og det skrikes i hver en krik og krok! 
Artig å da! Å de er så søte!
Nå er det ikke jeg som gjør alt dette... Jeg hjelper til av og til, men det burde nok vært mer...
Men nå skal jeg ta en tur opp på hobbyrommet mitt. 
Kanskje jeg våkner litt da. Skal gjøre klar litt utstyr til korttreff i kveld! 
Det gleder jeg meg til!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar