søndag 28. april 2013

Brrr! Våren er her......

Nå sitter jeg i godstolen å prøver å diktere det første innlegget i nybloggen.... Men jeg fryser så fælt at det er vanskelig å tenke. I hvertfall kan jeg skylde på det!
I sofaen sitter veslejenta mi og en klassekamerat å ser på Charlie og sjokoladefabrikken, og spiser restesnop fra i går.
Før jeg fortsetter skrivinga, tror jeg at jeg må slenge på meg et pledd! (hvisker: å tisse litt)

Det er vår ja, skal være i hvertfall.... Regnet som pøste ned før i dag, hadde en rar konsistens, å det skulle ikke forundre meg om det var litt kaldere enn vanlig å!

Gubben er på hundetrening nå, å jeg misunner han ikke akkurat! Fint vær ute å være inne i!
Men senere i kveld skal jeg ut.... I fjøset. Lemminga er i full gang, å i år som alle år før, blir det kopplam. 
I dag er de tatt fra mammaene sine, å skal lære å die av bøtte med smokker på. Ikke alltid lett, men noen er flinke.
De er sååå søte, men de skriker fælt nå...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar