fredag 7. juni 2013

Et rotete innlegg...

Nå er det jammen snart midnatt..... Det var det sist jeg satt her å blogget også.
Jeg er nok et nattdyr, men bare når jeg er alene. 
Gubben er på hytta, minsta er hos bestemor å eldsta hos kjæresten.
Blir reprise på forrige helg dette, nesten. 
Jeg har jobbhelg igjen, å holder fortet. 
Er ikke helt alene da, for dyra er her. Lam, høner, katta, bikkje og en sjuk sau med lam.
Jeg var sjukepleier i dag, å ga den ei sprøyte! Å det skal jeg gjøre i morgen også, så da håper jeg ho blir frisk. Jurbetendelse så det holder! Stakkar!
 
Jeg har tatt meg en liten sykkeltur i kveld også, å det var deilig!... bortsett fra i baken!

Jeg må bare fortelle, at i morgen blir eldstejenta 18 år!!
Det er utrolig hvor fort åra har gått. Skremmende! 
Å nå vil ho flytte ut! Skrekk og gru!
 
Nei, i kveld var det vanskelig å få ord ned på "papiret"
Er nok litt for mange tanker på en gang som surrer rundt oppi toppen her i kveld! Hihi!
Skal prøve å fange stikkordene....
 
Avslag på jobbsøknad
Eldsta flytter...
Hvordan blir jobbhelga?
Ups, jeg har glemt å gjøre ferdig den buksa...
Jeg vil sy meg et klesplagg...
Åh, klesvaska må henges opp
Sover vesla nå?
 
 Jeg tror rett og slett at jeg hopper i dusjen. 
Etterpå vil jeg ta en truddelutt på pianoet, henge opp klær, rydde oppvaska. 
Å da er det vel snart på tide å sove litt. :)
 
Når tankene har sluttet å fyke rundt, vil jeg skrive igjen! Hihi!
Dette blir "edder og galle, som ikke henger på greip!"

Natti natti! :)
 


 
 
 



 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar