lørdag 19. september 2015

Tall eller alder.....

45 er bare et tall.....
45 år, er en middels høy alder! En middels høy alder, høres gammelt ut, å gammel er et ubehagelig ord! Derfor velger jeg å se på 45 som bare et tall!
Mitt tall, 45, er ikke et gammelt tall, men et meget ungt tall! Mitt tall er nesten som ett av de mindre tallene jeg har hatt, feks 24.   
Jeg minnes da mamma ble 30, å jeg synes det var gammelt....   Men hvor ung følte hun seg egentlig da, når jeg er føler meg så ung nå, å er15 mer enn ho var da?
Så tall og alder henger altså dårlig sammen.
Noe annet også som henger dårlig sammen er, tallet, sinn og speilbildet! For når jeg ser i speilet, ser jeg tallet 45, men følelsen stemmer ikke....  Å noen kroppsdeler takler tallene bedre enn andre. Kroppen min feks, har ikke tatt tallene særlig godt, mens hjernen ikke har fultg med på det i det hele tatt. Hjernen holder fortsatt på de lavere tallene!
Så jeg tror at det beste man kan gjøre er å glemme tallet man bærer på, å heller fokusere på hjernen!
Da tror jeg at vi kan være et hvilket som helst tall, ettersom hvordan hjernen har det for øyeblikket.
Ja, det tror jeg er en bra konklusjon i dag......... Så får jeg se hva jeg tenker om saken i morgen!

Så nå ønsker jeg alle en tallfri og fantastisk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar