torsdag 2. mai 2013

Ikke en dritt...

I dag har det vært en sløv dag igjen!
Har ikke gjort en dritt egentlig! 
Etter at jeg var ferdig med å re sengene og sette på en klesmaskin,
satte jeg meg i stolen å så i blader, og var litt på nett. Det er liksom noen ting som må sjekkes daglig vet du! Blogger, FB, nyheter og andre viktige ting!

Veslejenta er hjemme i dag igjen, for den forkjølelsen kommer og går liksom....
Nå er det hosting og vanvittig nysing, og snørr!
Da blir det lange dager for ho, å da trengs litt aktivisering.
Vi har vært oppe på hobbyrommet en tur , å laget kort, å jeg har "shoppet" i veslejentas "butikk."
Det var vanskelig å holde seg våken under shoppinga, da jeg kunne ligge i senga hennes mens ho ekspiderte meg!  ;)
 Det er ganske slitsomt å ikke gjøre en dritt! 
To turer til butikken har det blitt i dag, for litt mat må vi jo ha. dessuten hadde de kjempegode druer på Rimi..derfor to turer! ;)
Jeg laget fiskemiddag i dag. Ørret! Det er godt, og sundt. Etter at jeg hadde ryddet vekk etter middagen, satt på oppvaskmaskina og vasket opp resten for hånd, tok jeg meg en god tekopp! :)
Det ble litt mer sløving foran pcn mens tekoppen gikk ned.
Etter tekoppen  var jeg ute hos hønene å ga de nytt vann og mer mat, å de belønnet meg med to egg! :)
Snille! Det er veldig koselig med høner! :)

Det ble en tur til på hobbyrommet i kveld, for vesla kjedet seg!
Koselig det, da ungene vil dele hobbyene våre! :)

Akkurat nå gjør jeg ikke så mye.... Sitter nå her å skriver på bloggen min, mens jeg venter på at håret skal tørke. Jeg har farget håret!! Orket ikke den avskyelige etterveksten lenger! Hihi!
Så fjernet jeg håret på leggene med det samme jeg holdt på på badet.
Vårpussen dette tenker jeg! ;)
Men nå skal jeg avslutte her. Jeg skal legge sammen klærne som er tørre, før det blir natt.
Så tror jeg jammen det blir en tekopp til, og et par knekkebrød til kvelds!
God natt! "Snakkes!" :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar