onsdag 15. mai 2013

Pelle politibil

0
 Google
Da var vi hjemme fra kino!
Pelle Politibil! Yeh! 
 Minsta og meg det vettu, som må ut på slike eventyr.... 
Filmen har gått noen dager allerede, så de fleste har nok sett den. Kinosalen i Sauda er ikke kjempestor, men den var gedigen i dag, med toppen 14 opptatte seter.
Det er litt koselig å være på kino, men jeg savner å se filmer for den litt eldre garde! Blir litt lei av pipestemmer og prompelyder!

Jeg har vært på voksenfilm en gang siden jeg flyttet til Sauda, å den handlet om Lady Dianas liv!
Det var egentlig en interessant og fin film. Ho hadde jammen levd et spennende og innholdsrikt liv... Men det var ikke akkurat en actionfilm!
Filmer blir som regel sett på tvn hjemme, "liggsittende" i sofaen, med div. pauser, for å tisse, dusje og/eller finne noe å spise. Å det ender ofte med at filmen mangler slutten....! zzzz

 Nå har vi tilgang til vanvittig mange filmer, fra tv-kanalene, leie/kjøpefilmer, nettflix osv. osv, at jeg føler nesten at sjarmen er borte! Det skal mye mer til nå for at jeg virkelig skal kose meg og nyte en film enn før!
Å se en film før, krevde nesten litt planlegging det... Barna skulle være i seng, noe godt skulle frempå bordet, tissing og dusjing skulle være unnagjort før vi kunne rigge oss til foran skjermen!
Da koste vi oss da!
Jeg tror jammen at jeg vil planlegge en god gammaldags filmkveld igjen snart! Å hvis jeg får det til, skal jeg jammen legge ut oppskrifta her! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar